måndag 4 april 2011

En heeeelt nyyy daaaaag XD

ja vad har hänt på sistånde, inte mkt, tävlingen gick ju ganska skit, rev tre hinder och jag red som en kratta, han ville inte lyssna alls på mina skänklar, men men, så den som ville ha honom var det nästan så att jag gav bort honom på direkten där ett tag XD

nu har ju Emma gått med i en klubb och skaffat lokal licens så nu får väl jag slänga ut henne på någon tävling tillsammans med honom så han kanske kan bli felfri någon runda iaf XD

har kommit på att han helt plötsligt hata hans kimbelwikbett (stavning??) så om det är någon som vill köpa det så är det till salu, det är storlek 14,5 och det är stång med sånt här tungfelsböj på, eller hur man ska förklara det, vill väl typ ha runt 100 kr el nåt XD typ använd ett fåtal gånger, och det kommer vara ordentligt rengjort innan det säljs!

så är någon intresserad så hör av er till mig på mojzan_90@hotmail.com

tack o hej leverpastej

3 kommentarer:

  1. Sv: ja klart du får! Kan se om ja har fler bilder på han om du vill ha :D han var ju sötaste hästen i stallet så har nog massor ;)

    SvaraRadera
  2. Ja jag ska kolla om ja har några skojj bilder! Din mejladress? Hinner nog inte kolla i Helgen för den är ganska spexad med jobb lördag och div 1 söndag :) men ska kolla när ja får tid :D

    SvaraRadera
  3. Haha, jaa, känns som jag helt plötsligt vart ganska pressad xD hahaha nehrå!

    SvaraRadera