lördag 26 mars 2011

dagen före

börjar bli lite små nervös  nu iaf hiihi, i morgon ska vi till asbersund och tävla, tänkte bara hoppa 80 cm det är ju trots allt första tävlingen för i år ;D

så idag så åkte jag till stallet runt elva och började lite smått att plocka ihop lite av dom sakerna jag ska ha med mig i morgon,medans Emma var ute och red tillsammans med Julia så mockade jag Lokes box sen så tog jag och Emma en stor putsning av alla hans lädersaker :D det behövdes verkligen XD

sen efter allt fix i stallet och ännu mera packande, så fick Loke bada och han var så rädd så han skakade när vattnet stänkte mot väggen, han är ju störd hahaha XD tror ja och Emma var nästan lika blöta som han när vi var klara hihi, sen åkte Emma hem och då gick jag ut med Loke en liten sväng, han fick ha dubbla fleecetäcken på sig så han inte skulle fryysa ;D när väl hans ben torkat fick han stallbandage och gå in i boxen, och till han sstor lycka fanns det mat i krubban haha

vart lite mkt text nu men det är vad jag gjort idag iaf nu sitter jag här nyduschad och skit trött, blir att sova snart, blir ju en tidig morgon i morgon ;D först hämta Emma sen blir det full rulle mot stallet :D



tack o hej leverpastej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar