måndag 14 mars 2011

Vad hade jag gjort utan dig??

Känner som många andra, att jag har lite av en bloggvacka just nu, har ju iof aldrig vart någe bra på att blogga, och få besökare så de är väl därför ja inte tycker det är så Funny just nu XD

Me ahja, iaf så red jag min tok igår, vart en lång tur tillsammans med Helene som red gubben, vi bus red lite så mkt flum vart det, men det är ju då uteritterna blir roliga när man busar runt lite XD
sitta och harva dressyr lugnt och harmoniskt kan man göra på ridbanan hahahahaahahah XD ASG**

Loke var pigg och glad, men första biten innan skogen höll jag på att bli galen på honom han gick som en orm över hela vägen, och ville hellre vända hem, han tycker inte heller det är så roligt att rida själv, men idag skulle vi ju inte göra det, som han senare lykligt upptäckte ;)

Loke och gubben gillar verkligen varandra, gubben ska typ alltid gå och hålla i Lokes svans XD som en liten elefantunge :D
sen så är dom jätte söta när dom står och luktar på varandra,  och dom har ändå aldrig gått tillsammans utan bara träffats typ 3 ggr :D


Sen när jag kom tillbaka till stallet, så fick Loke duscha :D det behövdes verkligen, senast han duschade ordentligt var för ca 2,5 år sedan när han stod på kvinnersta :P så nu är han ren och fin, lill killen

Tack Åh Hej// camilla

1 kommentar:

  1. sv: Åh jaa, Sankt Bernhard är så söta!! En kompis till mig har en sån och den är verkligen urgullig! :D

    SvaraRadera