söndag 6 mars 2011

Goosebumps ;)

Åhhh jag blev så riktigt glad när jag läste den här texten nedan :D Sötaste Emma <3 vet inte varför men vart rörd av den :D <3 <3 <3
så kan ju jag säga att jag har oxå en jävla tur som har en såååååå bra medryttare och att hon är världens snällaste och rolligaste medryttare, gör ju inte saken sämre!! ;P världens bästa Emma, hihi <3 <3 <3 ;P
jag har faktiskt känt en förändring med Loke sen Emma började rida, även fast hon inte känt honom så länge, han verkar mer glad på nå sätt´, mer possitiv, han ser så lyklig ut på alla hennes kort och det gör mig lyklig att jag har hittat någon som han gillar jätte mkt, Emma jag tror du betyder mkt för Loke och då betyder du väldigt mkt för mig oxå!! <3333



Detta skrev Emma på deras blogg:
http://byall.blogg.se/
Måste bara säga att jag börjar gilla Loke mer och mer. Hans livslust, busighet och den där glimten i ögat gör bara att man blir så himmla lycklig!
<3 Han påminer så mycket om Sigge att det gör mig varm i hjärtat.
 Jag har en jävla tur, att få rida en sån fin häst!
 Och att han desutom har världens snällaste och roligaste ägare gör ju inte saken sämre! :D

5 kommentarer:

  1. SV: Jaså? Jag har aldrig varit där, är de bra? :)

    SvaraRadera
  2. sv: jaha okej :)
    nej, jag tyckte jag kände ingen honom och sen ännu lustigare att den hade samma namn.. men då vet jag, tack för svaret :)

    SvaraRadera
  3. ÄNTLIGEN FATTAR JAG HUR MAN KOMMENTERAR xD Har försökt typ 100000 miljon gånger eller nåt!

    Iaf, blir så jävla glad när jag läser, tårar i ögonen :'') TACK SÅ HIMMLA MYCKET för att jag får rida honom och allt <33

    SvaraRadera
  4. hahah pch jag har inte fattat hur man svarar XD funderar på att byta till typ blogg.se eller nåt XD

    SvaraRadera